lørdag den 20. oktober 2007

Lørdagssysler

Der er bekæmpet, puslet og pillet her på matriklen på sådan en fredelig lørdag...
I aftes var vi til fødselsdag... Line blev 14 i mandags, og det måtte naturligvis fejres...
Heldigvis faldt de benvarmere jeg havde puslet sammen til hende i god jord. Det gik så stærk med at stoppe ender og vaske, at jeg slet ikke nåede et billede.... nå det kan være jeg engang får chancen når de er påmonteret benet...
Der blev sovet længe her til morgen, og jeg lettede først hovedet fra puden omkring kl. 10... dejligt, at det engang imellem kan lade sig gøre....
Vask nr. 4 trimler lystigt rundt i vaskemaskinen og støvsugeren har hjulpet mig med at bekæmpe nullermænd på størrelse med en velvoksen gravhund. Der er rydder op i de værste bunker. Alt i alt er det nu ikke så galt endda...
Der er puslet med opstart på nogle julegaver...et sjal i kærlighedsknuder, hæklet i en fin mohair, med en tynd sølvtråd i, det skal nok blive godt....


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


og snart er der også nogle julegaver der kan ses en afslutning på....


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Blusen her er strikket i silke... nærmere bestemt "Pingouin".... 100 % silke... en god egenskab ved silken er at den er varm om vinteren og kølig om sommeren...

Lige nu røbes der ikke mere om julegaver.... der er jo kopper med ører overalt... ;o)

1 kommentar:

Helene Kørner sagde ...

Hej Jane
Jeg er bare helt vild med dit kærlighedsknude sjal.
Har du en opskrift, eller er det inde i hovedet?
Hvad slags garn er det?

Håber der er hjælp at få :)
Helene