lørdag den 20. oktober 2007

Aftenhygge

Jeg har lige "arrangeret" en lille fad... godt inspireret af hende her....

Jeg er dog slet ikke så avanceret som hun er, men det lugter da lidt af... hmmm.... kastanier... som er hentet under det store kastanietræ i haven.... tror jeg i morgen når lyset igen finder vej til matriklen, vil liste i carporten og hente nogle troldegrene, så de kan få lidt mere "spræl"....

Og så fik jeg slet ikke vist mit tørklæde før.... det rådes der bod på nu...

jeg strikker på en "swiss cheese"... i denne røde farve... den er mere varm rød end billedet viser....

I modsætning til Liselottes er mine "ostehuller" mere ovale, men mon ikke det retter sig efter en tur i vaskemaskinen....

Jeg var jo så heldig for en del år siden at arve en masse masse garn fra en nedlagt fabrik i Ikast... Alt garnet var uld, og dengang donerede jeg utroligt meget garn til "Moder Teresa tjenesten" i nabobyen, for end ikke jeg kunne nå at få strikket så meget garn op i min tid .... jeg har stadig garn derfra.... og deraf kommer tørklædet.... der er stadig "karry" og "sort" i kassen i samme kvalitet, så mon ikke der bliver sat igang med endnu en "osteproduktion"...

Ingen kommentarer: