lørdag den 13. oktober 2007

Avs ... siger jeg bare...

Christian væltede på cykel i går. Og man må sige han gør det grundigt når først han gør det. Skolernes motionsdag. Cykeltur som tilvalg. Afsted det gik. Mange drenge i den gruppe, som gerne ville køre stærkt. Efterårsblade på vejen, cyklens dæk skrider i de fedtede blade på vej ned af bakken. En kantsten kommer for tæt på. Og bang. Christian flyver i en "elefantisk" bue over cykel og kantsten. Og ender på Åbenrå Sygehus.Et døgn til observation for hjernerystelse. Intet alvorligt galt, kun huden der er gået i stykker... heldigvis. En flænge i øjebrynet, en flænge i hagen og huden skrabt af på kind, hofte, hænder og knæer. En rystet dreng, der om nogen trængte til et knus. Og det fik han, og mange flere end det. Nu har vi fået ham hjem. Jeg kan mærke det er godt for både Christian og mig, at han er hjemme igen. Nu hviler den unge mand, og forbereder sig på at efterårsferien kan afholdes hos faderen. Jeg vil blot sige ... "du er sej Christian"...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa Mutter Kusk.

Hold da op en omgang Christian fik - men puha det kunne have gået meget værre. Hils ham og ønsk god bedring fra Slipe-tøsen.

Hvor længe skal de være over hos deres far?

God weekend.
Ses.

Knuser fra Karin

Anonym sagde ...

Ændring - sæ´fø´lig fra Slipse-tøsen og ikke Slipe-tøsen.... S

Dorte Lyager sagde ...

Hu ha.... det ser ikke godt ud! Men hvor var det godt det ikke gik værre. Havde han hjelm på?

Jane sagde ...

Av for søren da osse, det var skisme noget af en omgang. Ærgerligt at starte efterårsferien med sådan en forskrækkelse.
Trøsteknuser herfra til jer

Tina sagde ...

Puuuha arme dreng :)
Det minder mig om min bror i samme alder. To knægte, for meget fart, for lidt opmærksomhed og BANG så ligger min bror der. To tænder væk, bevidstløs, slem hjernerystelse, en læbe som var en tallerken-neger værdig og godt forslået..... puha... det tog over en måned før han var sig selv igen med hjernerystelse. Derefter kørte han med cykelhjelm!!! ;)

Håber Christian snart er frisk og frejdig igen :):)

Jane sagde ...

Tak for alle jeres "god bedring" de er overbragt til rette ejermand...
Nu holder han en uges ferie hos faderen, så jeg glæder mig til at se hvor meget han er kommet sig på den uge...