onsdag den 12. september 2007

Pakkekalender

Hvem kan ikke huske december når der blev hængt en pakkekalender op ?... jeg kan....

Nej hvor jeg glædede mig til at komme igang med alle de små pakker.... jeg var heldig at nogen lavede sådan en kalender til mig... rigtig heldig....

Mange børn har ikke det held... de har forældre der rent økonomisk ikke overkommer at købe de 24, 48 eller hvis man har tre børn 72 pakker... og sådan set forståeligt nok...

jeg har sat pakkekalenderens "moder"'s hjemmeside på forsiden i højre side, så hvis I vil vide mere ... kan det findes der..

Her er mit første bidrag ...



Og så lidt nærbilleder af dødningehovederne :



Også en med teksten "Hey Dude"


Og sluttelig en i "tøseafdelingen"....

Jeg håber inderligt at jeg når lidt flere ting til børnene inden jul... der vil helt sikkert blive købt en del "småtterier"... som kommer afsted til Silvia...







Ingen kommentarer: