onsdag den 5. september 2007

Nyt på matriklen

Jeg har investeret i sårn en... ikke af lyst med af nød....

Nød på flere måder. Jeg har "et par kilo" for meget på sidebenene, og deraf kommer så dårlige knæ og andre "småskavanker".....Den væsentligste årsag er dog at jeg nu er en del af statestikken... har fået type 2.

Jeg har jo godt vidst i flere år at der jo ikke var nogen vej udenom. Skulle jeg blive sådan mere mobil og mindre smertefyldt, var det vejen frem.
Lige nu synes jeg ikke "nøden er størst"... jeg kan overskue det. Jeg har nogenlunde styr på min kost. Og jeg har mod på at køre på "maskineriet" jeg har købt. Desuden har jeg i dag været til "samtale" i fitnesscenter. Det virker ok. Naturligvis er det mig der skal lave arbejdet, men jeg bliver ikke tabt på gulvet, som jeg følte første gang jeg forsøgte med sådan et sted. Der bliver fulgt op med vejning og snak om program min. hver 4. uge. Jeg var overbevist om at jeg ville komme til at stå som en hval mellem slanke, g-strengsbærende, muskuløse damer. Men ved I hvad, det er helt almindelige mennesker der var derinde. Jeg havde ikke turdet dette her, hvis ikke denne goodie af en coach havde prikket til mig. Vi bliver coachet på arbejde, og ham tog jeg en snak med. Ham bliver jeg meget taknemlig... det er jeg sikker på. Tak Lars :o)
Følg "tramperiet" herinde, jeg skriver op i menuen i højre side, hvor mange km. jeg tramper ialt.

Ingen kommentarer: