fredag den 14. september 2007

Jubiiiii ... jeg er så glad så glad....

Jeg har fået ... ja fået ... en strikkemaskine.....
Hænderne lider nogle gange under strikkeriet... og man hopper ikke bare ud i et stykke "pjatstrik" ... sådan bare fordi.... man "sparer" på hænderne....
Nu er de tider forbi.... jeg skal strikke... strikke tørklæder, trøjer og for pjat ... :o)
Så familie... I kan bare vente jer... der dukker snart strik op tidligt og silde og de særeste steder.... *ggg*
Nøøøjjj.... hvor er jeg heldig....

7 kommentarer:

Tina sagde ...

Nøøjj hvor er du heldig :):) Jeg glæder mig til at se dine kreationer på den!!

Jane sagde ...

Ja for søren, hvor er du heldig. Jeg er allerede begyndt at glæde mig til at se kilometervis af strik her på bloggen;-)

Jane sagde ...

Nu skal jeg jo lige finde ud af dingenoter og dippedutter på sådan en... men så håber jeg det flyder...

Der skal blive vist kreationer.. :o)

Nicoline sagde ...

Til lykke med maskinen Jane.
Hvad er det for en maskine, du har fået ?

Jeg glæder mig til at høre, hvad du får fremstillet på den.

Kærlig hilsen
"Nicoline"
Hobbynettet

Jane sagde ...

Jeg har fået en Empiral/Empisal Knitmaster model 323 ...

Nogle på nettet skriver Empiral og andre Empisal... så skal ikke helt kloge i det endnu....

Den indeholder også et par edderkopper og skal vist næsten have skifet næsten alle nålene (gribearmene er væk)...

Nu mangler jeg bare en instruktionsbog, der viser hvordan jeg servicerer maskinen og hvordan jeg strikker...

Anonym sagde ...

Hvor er du bare heldig jeg glæder mig også til at følge hvad du får strikket Knus fra Charitas www.quindelist.dk

Birgit B sagde ...

Hej Jane. Hvordan går det med strikke maskinen? Jeg er selv igang med at finde een, så jeg kan få startet op, og kunne vældig godt bruge dine erfaringer med 323'eren. Allervenligst Birgit:-)