tirsdag den 3. juli 2007

Flere vilde sokker :o)

Ja nu kommer de næsten som plager i stimer... men hvor er det sjovt at strikke sokker fra tåen og i selvstribende garn....

Jeg har været et skarn... jeg har smidt bandarolen ud og nu kan jeg simpelthen ikke huske hvem der har lavet dette garn ... så folkens... ingen oplysninger at hente her... sorry :o). Jeg kan dog oplyse at min svigerfar var ved at kløjs i kaffen, da jeg strikkede løs og samtidig berettede at det skulle være hans julegave. "Sårn nown striwede grim nown ve' a' æ' ha'"... sådan ... slam... ikke nogen kære mor, ingen stribede sokker til svigerfar til jul...*gg*

Så beholder jeg dem selv, sammen med de her :
Som I kan se er de stadig under fabrikation, men på fredag har jeg en del spildtid hos læge og tandlæge, så mon ikke jeg kan give dem et nap mere...

Jeg er bare SÅ irriteret over at fod og skaft ikke bliver samme strib... der er 2 masker mere i skaft end i fod... men det kan da for pokker ikke ødelægge så meget :o( ... lige nu er jeg mest til en optrævling...


Og så lige miseren i nærbillede :
Ja ja... ellers en dag igen med "strålende" vejr... gad vide om der er mere vand tilbage deroppe... i slutningen af juli og frem til oktober er det garanteret så tørt det støver... *ss*...
Den danske sommer er "forunderlig"

1 kommentar:

Lene sagde ...

Ja så kan han da bare blive fri ham svigerfaren. Der er bare nogen, der ikke kan kende godt håndværk, når de ser det.
KH. Lene