onsdag den 11. juli 2007

De første grå hår....



kan klares med dette her....
Og hvorfor nu det... gråt hår kan jo alligevel ikke ses i blondt hår...

Hedder det blond hår eller blondt hår... blondt... ifølge min børnelærdom...

Så ikke et ondt ord om blonde mennsker herhjemme omend nogle af "racen" gør sig mindre heldig i pressen. Jeg kan blive så vred på sådan en som Paris Hilton... det hun trænger til er en tur over knæet.

Jeg plejer at sige: "jeg farver håret, så det passer til intelligensen" ;o)... take it or leave it...*ss*


Måske er hårfarven også på grund af dette... kærestens fødselsdagsgave...han har nemlig fødselsdag i morgen...

Og forespurgt om ønske er standardsvaret :"du finder nok på noget".... hrrrmmmmffff.... jeg HADER at skulle "finde på"...

Meeeen nu når man er i Netto, kan man jo liiiige falde over noget som man bare IKKE kan undvære...


Zink "vandekande"... skal lige ud og have noget patina, så er den fjong...


Og så var der noget, som jeg længe havde ledt efter.... nemlig sådan en her... porcelænskande...
Synes det er noget så lækkert, omend det "kun" er fajance... dette bløde cremefarvede fajance, som jeg kan huske fra min barndom. Min mormors fajanceskåle med de smukkeste blomster. Og vi har jo "ingen" kander i forvejen ...*ss*




Ingen kommentarer: