mandag den 9. juli 2007

50 ting du endnu ikke vidste om mig ... :o)

  1. jeg er nærsynet – ikke snæversynet :o)
  2. løgn og udnyttelse kan gøre mig rigtig vred
  3. jeg er noget så nederdrægtig stædig… bare spørg min kæreste
  4. jeg elsker en god kop kaffe med rigtig fløde… men ingen grund til formen bliver rundere….
  5. jeg er ikke så vild med dyr… vores kat er accepteret… frøer og tudser er rent yt…
  6. jeg har læst økonomi i maaaange år… har en bachelorgrad i økonomi og ressourcestyring…
  7. jeg er bange for fyrværkeri
  8. jeg er en arbejdshest
  9. jeg er ofte rastløs… men keder mig aldrig… der er altid nok at lave….
  10. født i det herrens år 1972
  11. er glad for søde sager, hvilket ses på min runde form
  12. vil gerne engang til Irland
  13. kan ikke fordrage marcipan
  14. jeg er ærkedansk… ja faktisk ret jysk…. :o)
  15. har aldrig fået en fartbøde…
  16. men jeg har fået 2 parkeringsbøder … dog ikke på kørebanen ;o)
  17. jeg ser helst romantiske film
  18. jeg er mor til tvillingedrenge på næsten 14 år …
  19. jeg er 35 men føler mig tit ældre…
  20. jeg hader tordenvejr…
  21. jeg er kontrolfreak
  22. jeg er kæreste… ikke altid verdens nemmeste kæreste….
  23. jeg strikker for ”anti-stress”
  24. min yndlingsforfatter er Jørn Riel… sikke en humor…
  25. jeg elsker musik ... måske ikke lige heavy metal...
  26. jeg er vandmand
  27. hvis jeg ikke strikker når jeg ser tv… falder jeg i søvn
  28. biler og fodbold interesserer mig overhovedet ikke…
  29. jeg spiser ”brændende kærlighed” med stor nydelse
  30. vil helst sove i min egen seng
  31. nyder musik af Leonard Cohen
  32. jeg er sokkerstrikker…
  33. jeg er blevet sønderjyde for nylig… ellers har jeg altid været midtjyde…
  34. jeg har været syg af stress – men kom op igen….
  35. spirituskørsel gør mig rigtig vred…
  36. er mere eftertænksom end spontan
  37. lærer aldrig at drikke øl
  38. jeg har ingen kontakt med min mor
  39. jeg læser videre på HD efter sommerferien
  40. et knus gør mig vildt glad…
  41. jeg læser mellem 5 og 10 blogs hver dag
  42. elsker gulerodskage m. ostecreme
  43. jeg ser ikke gysere
  44. jeg beundrer Lise Nørgård
  45. jeg hader rod… og rydder op… men ”nogen” rydder til….
  46. drikker næsten aldrig sodavand… og så kun light…
  47. når jeg bliver ”voksen” vil jeg have en Jaguar eller en Porche 911
  48. tålmodighed er en dyd… jeg er til tider dydig…
  49. elsker at lege med ord… men er ikke ferm til fremmedord
  50. jeg har næsten altid dårlig samvittighed over et eller andet…

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

kaere B2. hvorfor hvorfor skriver du ikke en helt masse som jeg ikke vidste? Her var kun lidt som jeg ikke kendte noget til. Knus helt fra USA fra B1

Jane sagde ...

Tja... nu er du nok den der kender mig bedst af alle, så der vil komme lidt gentagelser ;o). Glæder mig vildt til at få dig hjem igen. Hils derovre. Knus