lørdag den 28. juli 2007

Det er sejt gået... :o)

Tænk at være gift i 50 år... det havde mine svigerforældre været i går... 50 ÅR... det er jo helt vildt.... en menneskealder....
Personligt tror jeg næppe jeg kommer til at opleve dette... hmm.. så skal jeg skynde mig ( eller kæresten skal skynde sig at komme på knæ) og så er jeg immervæk 85 inden jeg har været gift i 50 år... og så er jeg sikkert så dement at jeg alligevel ikke kan huske det *gg*... Da de to stod på trappen hjemme hos demselv og blev hyldet måtte jeg alligevel knibe en tåre... Min svigerfar, den altid udadfarende, der taler med alle og enhver og min svigermor den lidt mere reserverede...Åhhh hvor jeg holder af de to mennesker der på billedet... se, det er rigtig familie... :o)

1 kommentar:

Jane sagde ...

Det er rigtig smukt at vågne op hver morgen sammen med den samme person i 50 år. Tillykke til svigerforældrene.
Kh Jane