fredag den 12. april 2013

Smukke billeder

Jeg er nogle gange på gå-ben rundt i byen. Et dejligt gode når man bor så tæt på .... og ingen p-bøder :o)

Der er jeg stødt på et galleri. De havde en lille fin udstilling i en 'glasboks' en port. Og jeg forelskede mig med det samme i hans billeder. Akvareller af den fineste slags. Og med motiver fra Haderslevs gamle gader.

I går skulle jeg så med bus, til Sommersted, for at hente bil hos mekanikeren. Da var der endeligt åbent i kunstnerens galleri. Og jeg var i god tid, så jeg forsømte ikke noget med at stikke hovedet ind.

Og jeg blev ikke skuffet. Tværtimod. Jeg forelskede mig endnu mere, da jeg var der. Sikke nogle billeder.

Jeg ville købe 8 kort, som jeg havde forelsket mig i ude i udstillingen i porten. Men ak og ve, jeg havde ikke rede penge og manden tog ikke kort. Uden at blinke foreslog han, at jeg tog kortene med hjem og vendte tilbage med betalingen engang. Sikke en tillid. Jeg takkede dog nej, jeg vil betale før jeg får varen. 

Men I skal da heller ikke snydes for de mageløse billeder. Se dem her :


Forresten ... da jeg kom til Sommersted med bussen, var bilen ikke færdig. Hmmm... må sige Allan ikke lige var min ynglingsmekaniker i aftes. Der gik nemlig først bus hjem kl. 22.45 :(

1 kommentar:

Landbohaven sagde ...

God aften Jane.
Fine billeder.
Tak for kigget.
Håber din bil er færdig næste gang du er af sted efter den.
Håber du har det godt.
Ha´ en god aften.
Kærlig hilsen Aase.