tirsdag den 9. april 2013

Hvad går du og laver ?

Det bliver jeg af og til spurgt om...

Jeg har det pragtfuldt. Jeg gør akkurart det sammen som før jeg flyttede. Sover, går på arbejde, spiser, strikker, snakker, sover igen. Der er ikke meget forandring i hverdagen.

Men må sige jeg sætter pris på den ganske almindelige 'kedelige' hverdag. Det er naturligvis dejligt når der sker noget, men det stabile i hverdagen, er nu en god følgesvend.

Kolonihaven har mistet sit køkken her i week-enden. Drengene var lige behjælpelige med at skrue de gamle skabe ned. Så der er klar til de 'nye' skabe inden længe. Der er ikke meget varme derude endnu, men man kan være heldig at finde en plet hvor der er solskin og læ.

Bilen er på værkstedet i øjeblikket. Der var jo en 'klaphat' der kørte ind i højre side af min lille grønne. Tog forskærmen, blinklyset, sidespejlet, døren, bagskærmen, pyntelisten og bagkofangeren. Damn. Og han lagde ikke engang en seddel....Så nu har jeg fået rep. begge sider, efter en anden 'klaphat' kørte ind i den sidste år. Den bliver helt fin igen den lille grønne.

Jeg bliver også spurgt, om jeg snart hopper ud i noget nyt kæresteri. Nej. Det kan jeg sige med det samme. Jeg er blevet vacineret for det næste lange stykke tid. Tosomheden kan være fristende. Men friheden er i højsædet i øjeblikket. Og som man ved 'brændt barn skyr ilden'. :o)

Glæder mig til torsdag, hvor jeg får bil igen. Og week-enden skal bruges sammen med bil og trailer på at hente de mindste af skabene til køkkenet.

Der er altid noget at glæde sig til, og ikke mindst forår. Det kan da kun gå fremad :o)


1 kommentar:

Landbohaven sagde ...

Godt det kun var bilen der tog skade.
Jeg glæder mig til at se billeder fra dit "nye" køkken og kolonihave billeder.
Jeg er endnu ikke begyndt på havearbejdet. Jeg synes det er for koldt.
Hils drengene.
Ha´ en god aften.