tirsdag den 18. september 2012

Seler og meget andet...

 
Sådan nogle har jeg været i selskab med de sidste 6 måneder + aaaaaaaaaaaalt det andet man kan få til sine kæledyr, og jeg siger jer... det er ikke småting :o)
 
.Jeg har været med til at opbygge webshop hos en stor dansk virksomhed indenfor dyreartikler.
Det har bestemt været 6 lærerige månder. Både på det rent tekniske i billedbehandlinger, opbygning af webshop og hvad der ellers er røget på 'lystavlen' i de måneder.
 
Det har også været lærerigt på krop. Jeg kan mærke at 30 timer alligevel er for meget for sådan en 'gammel' en som mig. Jeg kan ikke holde ... ihvertfald ikke med en fornuftig livskvalitet i fritiden ...
 
NU mener virksomheden at jeg ikke skal hjælpe mere fra fredag. Det blev jeg naturligvis ked af, men samtidig lettet, for det kunne være jeg kunne få en hverdag et stykke tid igen med lidt tid til at være Jane....
 
Nu må vi se om de kan 'flyve' i virksomheden med webshoppen, ellers må jeg jo tilbyde min hjælp på mindre timeantal :o)
 
I næste uge tager jeg ihvertfald en uge med gemalen i kolonihaven ...

1 kommentar:

Landbohaven sagde ...

Håber du (i) må få en god uge i kolonihavehuset.
Krydser fingre for at det bliver tørvej.
Ha` en god dag.
Hils omkring dig.