torsdag den 27. september 2012

Nyt fra fronten

Så er der igen lidt nyt fra fronten....

Vi har været et smut i kolonihaven i dag, det var egentlig meningen, at vi skulle have været der hele ugen, men regn, regn, regn.... überalles.... og ærligt, så 'gider' jeg ikke gå rundt i regnvejr....



Men jeg fik snuppet et par billeder af det færdige kolonihavehus...
Her kan I se tilbygningen, vi har lavet...


Her er hovedhuset, der har fået ny beklædning ..


Her kan man rigtig se tilbygningen. Det er suveræn med de store vinduer, så kan man nemlig sidde i sofaen og se ud på alle blomsterne, når der ikke er vejr til at være ude at nyde dem...
Næste år skal det hele males gråt, som det gamle hus var....


Et blik ind i stuen... det gamle komfur der står mellem de to stole, er fra svigerforældrene ... min svigerfar har, så vidt jeg ved, købt den på marked engang....
Sofabordet blev købt i kolonhavens loppemarked i sommer, og vi synes den er rigtig charmerende...
Et smukt stykke håndværk hænger på væggen. Det er en tallerkenrække fra min veninde, hvor jeg i dag opbevarer alle mine havebøger....

Komfuret i forgrunden, skal flyttes, så den ikke står i indgangen til stuen ... men det bliver næste år, hvor køkkenet skal have en omgang.

1 kommentar:

Landbohaven sagde ...

Hej Jane.
Hvor er det blevet fin. Jeg glæder mig til, at vi kan se det.
Gode billeder.
Ha` en dejlig dag.