tirsdag den 2. november 2010

Selvforkælelse

Det sker ikke ofte... nok nærmere sjældent, at jeg forkæler migselv...

Jeg husker børn, kæresten, hunden, huset, haven og alt andet... men oftest ikke migselv... :)

Det har jeg nu rådet bod på... på onsdag skal jeg til absolut selvforkælelse...


Hanne Falkenberg kommer nemlig på Vojens Bibliotek til et foredrag ... og jeg glæder mig... :)

Jeg var på biblioteket idag, skulle aflevere nogle papirer i vores 'borgerservice' og spørge på en bog. På disken var der klistret en seddel op om aflysning af foredrag med HF her onsdag og torsdag i denne uge.
Jeg spurgte til om der stadig var billetter, nu når det var flyttet til onsdag i næste uge...
Jow jow... og et øjeblik senere stod jeg med en billet i hånden og forventningernes glæde i maven...

Hvor ville jeg ønske jeg havde en strikkeveninde hernede, der ville med... men jeg kender ikke rigtig nogen ... :)

Ingen kommentarer: