mandag den 22. november 2010

Flytte-hjemme-fra-mappe

- er hvad jeg er begyndt på til drengene...

17 år, er hvad de rundede her i sommers og om et godt halvt års tid, er de i deres fulde ret til at forlade reden. (Og ingen spørger om moderen er klar til det ... ;)

Jeg laver en mappe til hver, der indeholder praktiske oplysninger. Ting der kan sætte deres hverdag lidt i system.
Det kommer til at berøre emnerne personligt hygiejne, rengøring og oprydning, budget, mad og andet praktisk.

Jeg er ret sikker på at nogle vil 'himle' med øjnene. Men jeg er ligeglad, hvis det bare kan løse 1 lille problem for dem, så har det haft sin berettigelse...

Jeg flytter IKKE med. Og jeg vil ikke, som andre mødre, farte til og rydde op og gøre rent hos voksne sønner. NIKS... nope, nein, njet... ikke tale om...

Håber I får en fantastisk aften derude :)

Ingen kommentarer: