torsdag den 7. oktober 2010

Igen og igen og igen

Hvis jeg synes det var kedeligt at male op og ned, op og ned, op og ned med det hvide maling inde i carporten.... - så er det nu ikke 'møj' bedre med det grå... det er blot frem og tilbage, frem og tilbage, frem og tilbage....

Og så på en stige og rundt under udhænget....

Jeg maler med rasende fart (i mit målestok), så snart det er tørt, er der sat nyt udhæng op.... så det er med at rubbe neglene ( eller vel penslen) og blive færdig...

Kan godt mærke i kroppen at jeg er op og ned af trappestigen mange - som i RIGTIG mange - gange i løbet af sådan en formiddag. Så selv om jeg skal skynde mig, så holder jeg altså fri nu.... basta....

Glæder mig til week-enden, så skal vi i 'huset'.... og hygge, snakke, hygge lidt mere og snakke meget mere ;o) .... Kæresten har indbudt svoger og svigerinde og når først vi kommer igang, så bliver der snakket og snakket og snakket.... og det er kanon hyggeligt... :o) 

Hav' en kanon dag derude ....

Ingen kommentarer: