lørdag den 28. august 2010

Forskelligheden er styrken



Kærsten og jeg er to vidt forskellige mennesker. Han er til CSI på tysk tv. Jeg kan godt forstå tysk, rimeligt endda, men gider ikke koncentrere mig en hel aften om at oversætte Dr. Reid, Agent Hotchner og de andre gutter fra Criminal Minds....


Så er det jo godt, at jeg dog er et rimelig intelligent menneske, så jeg ikke kommer til at kede mig ;o).... på med ørebøfferne, på den store vide verden på youtube og høre noget af det musik jeg skatter allermest.... Og så kan man jo herligt strikke imens :o)
Måske kommer der et overraskelser rent musikalsk når jeg får mig bevæget rundt.... vi får se....

Når vi nu er to forskellige mennesker, er det skønt at begge kan gøre lige hvad vi har lyst til.... det føler jeg er styrken i vort forhold, det og så kærligheden naturligvis ...


Jeg deler naturligvis gerne :), muzakken altså.... luk øjnene og nyd....

Ingen kommentarer: