lørdag den 28. august 2010

Hvad er det ?

Kan I huske udsendelsen ? Det var med Piet Van Deurs og noget af det mest spændende man kunne se i tv da jeg var barn... synes jeg ihvertfald :)

Kan huske det samlede familien og vi gættede på livet løs, dog havde mine bedsteforældre en fordel, for mange af tingene havde de set før...

Vi legede det også i skolen kan jeg huske. Vi skulle hver især have noget med som vi ikke troede de andre viste hvad var.

Jeg havde en 'lås'/hægte med til et hofteholder, I ved den hvor strømpen sidder fast. Ingen af mine klassekammerater vidste hvad det var... måske ikke så underligt... ingen af dem gik med hofteholder jo ;)

Nå... men det var nu ikke det jeg ville sige....

Kan du gætte hvad det her er ?

Kan afsløre at det er grød, men hvilken slags ?


Ingen kommentarer: