mandag den 14. juni 2010

Pause



Dagen i dag var med indlagt pause. Og så var det jo heldig, at jeg selv kunne bestemme hvor...

Og så var stedet her jo ikke det værste...

Jels Sø, hvor det kun var blishønsene der havde invaderet badebroen, endnu da :o)

Men sikke en udsigt, jeg sugede begærligt til mig af slik for øjnene.



Hende her står og spejder ud over vandet... mon ikke også hun glæder sig til varmere temperaturer, hun ser faktisk ud til at fryse :o)

Jeg skulle mødes med tidligere kolleger, ja, tidligere. Vi blev alle ramt af en konkurs i det firma jeg var ansat i .. øhhh, eller stadig er... vi blev fritstillet d. 31. maj og bedt om at forlade firmaet...
Det har taget lang tid for mig at vænne mig til at skulle forlade firmaet på denne måde, med alle de løse ender man uvilkårlig efterlader når det er nu det er nu. Jeg er absolut 'endebinder' og hader at have efterladt det på denne måde. Men jeg havde intet valg.

Der blev et stort tomrum for de fleste af os. Og vi har brug for at vende hverdagen stadig, med de kolleger vi har haft. Derfor blev der arrangeret kaffedrikning i dag, så sludrebehovet blev opfyldt :o)

Så mellem to aftaler var Jels Sø ikke det værste sted at holde pausen :o)

Ingen kommentarer: