tirsdag den 8. juni 2010

Det smitter

Det er heldigvis ikke noget alvorligt.

Kærstens søster, er haveinteresseret. Hun har den flotteste have man kan ønske sig, en god blanding af landhave og et par søer, krydret med en indhegning med kronhjorte, kæmpebede med rhododendron og andre gode sager...

Det smitter her på matriklen, jeg har nemlig ikke været så haveinteresseret som nu.

Før i tiden var jeg absolut antihave... have skulle være græsplæne og hæk, slut færdig...

Heldigvis har jeg fået øjnene op for noget andet...

Lige nu fryder jeg mig over rødtjørnen der blomstrer. Den er ufattelig smuk, men minder mig om min Mormors begravelse hvor kisten var pyntet med små buketter af rødtjørn. Hun elskede den i min barndomshave lige så meget som jeg elsker den i den have jeg har i dag...

Ønsker jeg god dag derude :o)

Ingen kommentarer: