torsdag den 29. april 2010

De nyeste 'varme tanker'


Det sidste nye til Regnbuen.

Det er skønt at se 'mine huer' i Vojens. Jeg støder af og til på en genkendelig hue eller halstørklæde. Så jeg kan se at det gør en forskel.

Denne gang er der blevet strikket 10 huer, 11 par sokker og 3 par vanter. Sokker er en sjældenhed, det er sjældent at det er den slags garn der bliver foræret væk. Der skal min. være 75 % uld i sokkegarn, ellers sveder tæerne og sokkerne slider hul istedet for at varme. Men denne gang, havde en kollega ryddet op i noget gammel strømpegarn og heldigvis tænkte hun på mig....

Jeg er i øjeblikket underdrejet hvad angår strik. Har faktisk ikke strikket de sidste 14 dage. Jeg kan ikke få mine stive fingre til at makke ret. Så det er gamle produktioner der ligger her....

Når man nu ikke kan det man allerhelst vil, så må man jo ty til noget andet. Og jeg er begyndt at læse igen. Dog skønlitteratur denne gang.
Og jeg nyder det.... at læse igen... det er skønt :o)

Hav en helt fantastisk dag derude ....

Ingen kommentarer: