onsdag den 10. marts 2010

Symaskineroderi

Jeg roder i øjeblikket... på spisebordet i stuen...

En trenchcoat er ved at tage form, uld i en brændt orange og med grønt bomuld med orange blomster som for.

Den bliver kæk... og den arbejds på med mellemrum...

Symaskinen strejkede den anden dag jeg skulle kante, og den ville hverken det ene eller det andet. Så var gode dyr rådne, for jeg var jo liiiiiige ved.... hmmm... heldigvis var kæresten fingersnild og kunne skille maskineriet og samle igen efter en grundig rengøring. Så nu kører den upåklagelig.

Tror gerne kæresten ville at jeg arbejdede lidt hurtigere på den. Så bordet kunne ryddes igen, men ting tager tid og nogle ting tager længere tid end andet.

Men jeg er da snart færdig med at kante alle stykkerne, så nu er det 'bare' lige to paspolerede lommer og sammensyningen. Det kommer det kommer. :o)

Lover billeder når det begynder at tage form :o)


Ingen kommentarer: