søndag den 21. marts 2010

Hereuka

Eller oversat til dansk : "Jeg har fundet det...."

Lige
her var løsningen på mit 'lille' problem. Make-up uden parfume.

Make-up har de sidste 20 år været en fast bestanddel af mig.... hver morgen... så jeg har ærlig talt følt mig noget bar det sidste stykke tid....
Nu har jeg 'fået'... nej, ærlig købt mig til ... en mascara og en eyeliner....
Og alt mit gamle make-up er røget i skraldespanden. Ikke tale om jeg gider døje mere.
Jeg har været så heldig, at jeg for læææænge siden fandt nogle øjenskygger uden parfume. Det var mere en held end forstand på nuværende tidspunkt, for da de blev købt var jeg ikke klar over at det ville ende her. Så jeg har skam også 3 øjenskygger i gode 'Jane-farver'.... heldet følger som bekendt en bestemt gruppe mennesker...
I dag og i går har jeg gået med make-up fra jeg stod op og til kl. 20.00 ca. Det er ellers noget af en rekord. Det er mange lange tider siden det har kunne lade sig gøre.... det har det sidste stykke tid slet ikke været monteret, for ikke at skulle færdes blandt mennesker der ville få ondt af mig, for mine 'tudeøjne'....
Men tjek lige hjemmesiden.... hold da op hvor kan man få meget lækkert.... såe... :o)


Ingen kommentarer: