onsdag den 10. marts 2010

Snesmukt

Gårsdagens morgen så ud sådan her i kvarteret.... det var et smukt syn ...

Hvad går vi så og pusler med i øjeblikket... tjoww... hmmm...

I dag har jeg 'fri'... ihvertfald fra job... men jeg har til gengæld stoppet 5 andre aftaler ind i kalenderen, så hvor meget fri jeg holder... tja... det er spørgsmålet...

Den ene aftale er en længe tiltrængt en... nemlig med en frisør. 'Min frisør' og navnesøster havde den frækhed at flytte sit happengut syd for Aabenraa, og det synes jeg godt nok det er laaaangt at køre for at få klippet et par krøller.... så jeg måtte på jagt... så jeg håber jeg er dumpet i en der er lige så god som hende jeg havde...

En anden aftale er også tiltrængt... vi skal nemlig have et halvt svin i fryseren.... Svigerfar skal have den anden halvdel i fødselsdagsgave, han bliver 90 og som han siger 'vi har jo alt'.... så vi måtte en tur omkring svigermor og spørge om de også havde et svin i fryseren... og nej, det havde de ikke... men ville gerne for de laver selv mad... hun er såmen også blot 86, bliver 87 i august... De bor i eget hus, vasker selv tøj og laver mad... de har dog måttet få havemand og vinduespudser.... men jeg synes de er seje.... seje gamle jyder.... :o)

Hav en helt fantastisk dag derude :o)

Ingen kommentarer: