søndag den 31. januar 2010

Sygdom og held...

Så tog Christian fat på influenzaen i dag. Han plejer ellers ikke at tage imod, men han har feber og hænger med hovedet. Han gik frivillig i seng i eftermiddag, så det er slemt... Vi plejer ham lidt herhjemme og lader ham få fred for efterskolen et par dage.

- jeg var på udsalg i dag. Klokken 10 sharp. Hos Bøger og Papir.

De havde sat mange gode ting ned til ingenting. Og det var da for fristende. Det var der nok næsten halvdelen af Vojens by der også syntes, så heldigvis vidste jeg hvad jeg ville have og det blev hurtig ind og hurtig ud igen...

Så nu 'bugner' hylderne endnu mere af ting jeg skal nå... ting jeg skal prøve... noget der lige skal forsøges...

Kan da nævne jeg købte :

Romantisk Country Strik af Inge Pantzar og Ditte Larsen

Strikkede Tøser af Claire Garland

Gardiner i lange baner af Hege Barnholt

Nyt liv i gamle klude af Hanne Matthiesen

Akrylmaling for begyndere af Markus Hederer og Ilse Diehl

Desuden blev det til en fuglebog til manden...

Det eneste der ikke er til at opdrive i Vojens og omegn er tøsalt. Men det er vist problemet de fleste steder. Aber dan haben wir anderen metoden. Eller noget i nærheden af tysk. Vi finder en løsning, så vi plejer. Isfjerner. Sprayflaske og vupti, som Pede ville sige, så var der ikke mere is i indkørslen.

Tag jer i agt for både for is og sne, hvilket jo ville komme i rigelige mængder i den kommende uge. Vi har 'motofler', gær, mel, kød i fryseren og strøm på komfuret, så der skal mere end en snestorm til at tage os af dage.

Ha' en fantastisk uge derude og pas på jerselv.




1 kommentar:

Catherine sagde ...

Rigtig god bedring med Christian :) og god weekend travle kvinde.