tirsdag den 26. januar 2010

Ramt af noget

Jeg er ramt af noget i øjeblikket... kaldet arbejde :o)

Godt at man har et at stå op til, der er mange nok, der ikke har.... men i øjeblikket synes jeg nok det er lige i overkanten. Der bliver små mængder (læs store mængder) af arbejde stoppet ind i fritiden, så snart der er 5 minutter ledig.

Da vi i oktober var nedlagt i afdelingen, af to sygemeldinger og ingen chef, var det jo ikke til at opretholde et vist niveau af afstemninger, to mand (eller rettere kvinder). Så det slæber vi rundt med nu, og skal have gjort færdig... helst i går....

Heldigvis for os, har vi ikke årsafslutning oveni, den har vi til sommer istedet....

I aften når jeg har fri, skal jeg ind og træne, købe ind til malerkursus senere i aften. Kurset glæder jeg mig helt vild til... det bliver spændende....

Nå der skal ikke klages... :o)

... glæder mig til min fødselsdag i morgen... gad vide om de holder det de 'lover' med snestorm.... hmmm... har jeg været så uartig... så er det helt sikkert Tom, jeg gik i skole med da jeg var barn, der har været det... vi har nemlig fødselsdag på samme dag... :o)

Hav' en helt igennem fantastisk tirsdag derude ...

Ingen kommentarer: