lørdag den 29. august 2009

Endelig

Så er der igen hul igennem til den ganske verden....

Det har varet flere uger nu... det tog længe inden det 'tekniske geni' her i huset aka fruen her, kunne gennemskue, at det sikkert var switch'en det var galt med. Der var ikke lys i den mere....


Så gik jagten på en switch. Jooow... men sårn en er ikke lige at opdrive. Lillebittebyen hvor jeg bor, har ikke skyggen af butik. Så der var ingen chance. Lidt størrebyen hvor jeg handler, besøgte jeg den lokale Kvickly, det var det eneste sted i byen, hvor der bare 'lugtede lidt af fisk' eller rettere hvor der bare var den mindste smule chance for at opdrive vidunderet der skulle sætte os på internetkortet igen. Men ... nææh heller ikke der.

Til slut måtte ældstedrengen have bud med til Størstebyen, hvor han går i skole. Og glædestrålende ringede han den anden dag og fortalte at NU var der chance for at vi kunne få internet-abstinenserne væk.


Han medbragte et nyt vidunder fra Størstebyen og vi er nu internetkørende igen.


Sikke en rar fornemmelse. Så er man fri for at smugkigge på nettet på arbejde. Man kan lade sig falde ned i stolen og tage en time hist og pist, blot for inspiration.
Ellers sker der ikke meget på matriklen. Jeg strikker stadig på kærestens sweater. Og den er blevet 'smugprøvet' undervejs, så jeg ved den passer :o)

1 kommentar:

NightSoul sagde ...

Velkommen tilbage på det store net :-)