tirsdag den 20. januar 2009

Det tager form


I går var der ting der tog form...


Vi fik en snak med en fra socialpsykiatrien om Anders.
Hun kom med flere forslag til hjælp, som vi ikke selv ville have kunnet finde på. Hun har en indsigt i tingenes sammenhæng og kan trykke på nogle knapper vi andre end ikke kommer i nærheden af... 'desværre' er hun ikke en af Anders' folk endnu, hun har primært voksne....


Jeg tog også kontakt til Ungdomspsykiatrisk i går. Men når der er gået så længe siden sidst, skal man igen have henvisning hos egen læge. Hold da op, hvor er det et tungt system at danse med...

Nå på med vanten og snak med lægen her til morgen...


I aftes fik jeg snakket med Tove. Det var guld værd. Det er aaaalt for længe siden sidst. Hold op hvor kunne jeg mærke jeg havde savnet hende, da jeg hørte hendes stemme...

Og jeg glæder mig allerede til næste gang :o)

Ingen kommentarer: