lørdag den 2. februar 2008

Hva' ska' en klog gøre ??

Jeg har gigt i fingrene. Stiv og ikke særlig samarbejdsvillige er de med mellemrum. Stive og ubøjelige. Jeg vil gerne stadig sende sms'er. Stive fingre og de 'nye' flade tastaturer på mobiler er ikke en god kombination. Det smerter gennem tommelfingren og langt op i hånden, når fingrene skal vrides for at ramme. Jeg har prøvet at taste med pegefingeren på venstre hånd. Det gik ikke. Beskeden var mere end uforståelig. Min kære gamle Nokia 6100 (billedet til venstre) blev byttet for en nyere og smartere af min ex-kæreste. Sikkert i en god mening, for efterhånden en del år siden. Men... jeg savner daglig min gamle Nokia, for der kunne fingrene ramme tastaturet. Hvor ville jeg ønske jeg kunne bruge sådan en ny sag som denne Nokia N76. Hold da fast hvor er den fed.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Træls med den gigt.

Kunne du bruge den flade ende af en blyant til at trykke på tasterne med?

Hvis det virker kan blyanten jo kortes af så den var nemmere af have i tasken

mvh Lotte

Jane sagde ...

Det var måske en mulighed...

Vil straks forsøge mig med en 'blyants-sms'

Og velkommen hertil forresten :o)

Ha' en go' søndag

Hilsen Jane