onsdag den 26. december 2007

Øv altså..

Hvor er det uretfærdigt.... vi skulle jo til Juliefrokost i dag... ikke julefrokost, men Juliefrokost, for min niece blev 6 i går... og hun hedder naturligvis Julie....

MEN... vi har begge snot i hele hovedet.... jeg har hostet siden jeg kom hjem fra sygehuset, det fyrer godt nok for lidt på de offentlige sygehuse... og nu er det lykkedes mig at få smittet Anton godt og grundigt....så vi har måttet ringe for et øjeblik siden og melde fra... :o(

Vi ligner ærlig talt et par udtrådte morgentøfler... og vi føler os også sådan.... :o(

Hovedet gør ondt, og maven protesterer... hvis bare det så havde været på grund af en del god julemad, men nej, det er vist ikke det vi kan give skylden....

Nå... smutter under tæppet igen og lader "Ugly Betty" flyde ind.... dertil skal man ikke tænke *gg*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hejsa :-)

Jeg vil lige ønske dig, din familie og venner et rigtig godt og lykkebringende nytår.

Tak for god bloglæsning i 2007 og på gensyn i 2008.

Mange hilsner fra
Dorthe