torsdag den 13. december 2007

Smukkesering

Jeps... fruen her skal smukkeseres.... så lige nu farver jeg hår...

der er jo julefrokost i farvandet... nærmere bestemt i morgen...

På sin vis glæder jeg mig til at se mine kolleger på en anden månde... på den anden side, synes jeg ikke om julefrokoster....

Man er nærmest "forpligtet" til at blive fuld... hvis man ikke bliver det, er man sippet og anderledes...

Jeg drikker mig IKKE fuld i morgen... gider ikke mere... jeg skal altid bruge en uge på at få kroppen (gigten) på rette kurs igen... og så skal jeg forresten også køre hjem, der er jo forpligtelser igen om lørdagen.... Anton skal endnu engang se Christina og jeg skal på juletur med svigermekanikken (det er kun kærlig ment, for jeg holder uendeligt meget af mine svigerforældre)....

Øjet er også mit... jeg har tit tænkt på at det i løbet af en dag opfanger milliarder af farver, lux (lysniveauer) og sender millioner af signaler om form og farver til hjernen, der så gør resten af jobbet....

Det er ikke det bedste billede jeg har taget, jeg ser nærmest ud til at have set et spøgelse, men hvor er det svært selv at tage billeder så tæt på... :o)

Ingen kommentarer: