lørdag den 18. august 2007

Strikkehjælp :o)

Jeg har lært at strikke af min Mormor.... som lærte mig at strikke dukketøj, simpelthen fordi hun ikke selv gad *ss*...
Nu skal de ikke lyde somom jeg ikke er dybt taknemlig for at have lært at strikke, for det er jeg og i dag kommer det folk til gode... både familie og hjemløse...
Hun lærte mig at strikke ret og vrang, men og uden farveskift... og så sluttede festen... nu da jeg tænker tilbage, så tror jeg egentlig ikke hun nogensinde selv har strikket andet en ret og vrang, så kan man jo heller ikke lære fra sig når man ikke selv kan... Når jeg surfer på nettet, ser jeg jo opskrifter med både snoninger, smukke kantborter, men hopper let og elefantisk hen over de opskrifter og tager igen en af de "kedelige" for det er de masker jeg har lært....

Nu har jeg købt en strikkehjælp... så nu skal der strikkes spændende... :o)

Ingen kommentarer: