søndag den 26. august 2007

Morgeneleksir

Sidder her med min morgeneleksir... og vågner meeeeeget langsomt.

Kan godt fornemme at dagen ikke bliver årets mest aktive... jeg er træt...
Var på langfart i går... helt op til Venø bugt... Livbjerggård strand.... Absolut en af de skønneste pletter på det danske landkort.

På trods af den helt fantantiske udsigt over limfjorden, er det jo ikke det jeg kommer for. Nej jeg ville såmen rejse på den anden side af kloden for den kvinde der har et sommerhus der. Når "livets batterier" er lidt fladt, skal jeg bare sige "pip", så er hun klar til "genopladning". Hun er typen, der kan læse og ikke mindst høre "mellem linierne"... man behøver ikke altid råbe på hjælp, for ved det pr. instinkt når det er galt... en skøn kvinde der på trods af hun selv er hængt mere op end de fleste, selv formår at give og give... Nåårhh ja, og så har hun en galgenhumor som man sjældent møder... og den passer så fantastisk godt sammen med min egen..Som hun så klogeligt siger:" Fordi man er i familie behøver man ikke elske hinanden"... Nej, det er rigtig... men hvis jeg havde muligheden, ville jeg vælge hende til...

Ingen kommentarer: