lørdag den 18. august 2007

Jeg hygger...

jeg har hos flere bloggere læst, at man hører lydbøger mens man strikker eller laver andet håndarbejde....
jeg har snuppet ideen... og hører i øjeblikket Bodil Steensen-Leths "Prinsesse af blodet"... er fortælling om engelske Caroline-Mathilde der kommer til Danmark for at blive gift med Christian d. 7. Hun er 15 og han 17, da de bliver konge og dronning af Danmark... begge et barn, og han med begyndende sindsyge... hun forelsker sig i livlægen Struensee...
jeg kan godt lide de historiske vingesus...

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Den ide med lydbøger tror jeg altså også at jeg vil ta til mig.
KH Lene

Jane sagde ...

Det er supert...jeg har allerede hørt det første bånd...
Slapper virkelig af når jeg lytter og strikker...
God fornøjelse
hilsen Jane