torsdag den 7. juni 2007

Færdigt sjal og lidt andre skriblerier :o)

Jeg har haft influenza siden fredag... og nu må det godt snart være overstået...
Jeg har hæklet lidt... og kun lidt de sidste par dage... men har nået at få et sjal færdig til migselv...
Det er snehvidt (ved godt det ikke lige er min farve) og er af mohair fra Brugsen... er naturligvis hæklet i kærlighedsknuder og i et tykkere garn end sjalet til Tove...
Det er kæmpe-langt, og er vist ok...
Se hvad jeg har købt.... til ... æhh jow mig selv før Sørensen da... :o)
Faldt pladask for det på nettet, og da det ikke kostede alverden, så jaahh... blev jeg simpelthen nødt til at købe det....
Farverne bliver ikke rigtig gengivet korrekt her, for der er rigtig mange turkise perler i kæden, her ser de mere "baby-blå" ud...
Synes jeg lige ville vise jer mine bonderoser... de er jo fantastiske i øjeblikket... var lige nødt til at "befri" de her tre fra haven den anden dag, da de var ved at knække busken med deres tyngde...
Det er ikke ofte at man med 3 stikle nærmest får overflod i en vase... :o) ... skøøøn årstid... med al dens frodighed...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er dit sjal smukt og enkelt Jane, det har du gjort godt :-)
Håber at du er på toppen igen og kan nyde weeknden og det gode vejr.
Knus fra
Dorthe