torsdag den 14. juni 2007

Fussepynt :o)

*trommelhvirvel* .... TADAAAAA... må jeg præsentere.... :o)

Måske er mine fødder ikke lige så fotogene, men jeg ville lige præsentere det nye fussepynt jeg har købt i dag....

Det første par er korkbund og hvid lak... jow jow... sofistikerede....*gg*...


De er supergode, og vil sikkert komme til at hænge meget på fødderne her i løbet af sommeren.


Det næste par er absolut ikke sofistikerede på nogen måde...



Jeg ved ikke hvad man ligner når man daffer rundt i sådan et par "crocs"...



Det er ikke de "rigtige"... dette her er nemlig sko og ikke "træsko" som de andre, og så lukkes de med et velcroluk på vristen... alt i alt en praktisk ting, der hænger ved når det går stærkt....






Slutteligt vil jeg vise "de smukke" som er Dronningen af Jegerup værdig... de har, som I kan se, et net over vristen, som består af bitte små "diamantblomster"... jow jow intet er for godt til mine fusser *gg*...

Ingen kommentarer: