lørdag den 2. juli 2011

Pheeewwww...

Tiden går.... nej, den ikke bare går, den løber afsted....

Alt alt for hurtig...

I går var sidste dag med træning hos KropDanmark og skønne skønne Kenneth, der har lært mig såååå meget omkring migselv, mine grænser og min krop. Og inden nogen løfter et øjenbryn, så er der INTET imellem Kenneth og mig, kun fagligt...

Jeg blev ved et møde med jobcentrets sagsbehandler og selvsamme Kenneth indstillet til at skulle med på et livstilskursus i Aabenraa... så jeg kan fortsætte det gode jeg har gang i...

Men det var nu ikke det det skulle handle om, det var tiden jo...


Jeg synes tiden går ualmindeligt stærkt.

Her den 31. juli fylder begge drenge 18 år og 1. august flytter begge hjemmefra. Christian til Haderslev i en skøn lejlighed. Og Anders til Vojens i en lige så skøn lejlighed. Nååårhh... det kan godt ske det tager en uges tid at få flyttet alt habbenguttet, men der arbejdes på sagen :o)

Hvor blev tiden af ?... det er da ikke længe siden jeg sad nat efter nat og gav flaske med skiftevis den ene og den anden. Sov 1½ time og så forfra én gang til. Eller legede og hyggede alle tre i vores hjemmelavede huler under sofabordet, men alt hvad huset kunne præstere af tæpper og puder, som vægge og døre..... :o)

Måske er jeg en smule 'tidsforskrækket' ? Jeg føler lidt jeg hænger fat med det ydersted af neglene i bagerste vogn af toget der kaldes tid...

For om ca. ½ år bliver jeg 40 og om ca. ½ år skal jeg giftes med den skønnest skønnest kæreste der tænkes kan. Jeg bliver 40 d. 27. januar og d. 28. januar siger vi ja til hinanden. Og jeg glæder mig vildt, for jeg elsker ham.

Meeen.... 40 år og med to børn der er flyttet hjemmefra.... hmmm.... måske er jeg blot 'tidsforskrækket'....


Ingen kommentarer: