søndag den 31. juli 2011

Det er mig en gåde...

-hvor alle de år er blevet af...


Anders og Christian ( i nævnt rækkefølge) er blevet 18 år i dag...

For 18 år siden, var det mere end varmt. Man kunne sikkert have spejlet æg på min kolosale mave. Jeg kan huske det var 'pustende' varmt. Jeg havde rendt rundt i lejligheden i trusser og bh det meste af dagen, for det var noget af det eneste jeg kunne holde ud af have på...
I den lille landsby vi boede i dengang, arrageredes der engang om året en 'grisefest'. En landmand donerede en gris, til helstegt pattegris, alle byens borgere mødtes med kurve med service og hyggede en hel aften...
Vi skulle naturligvis også med, der var jo 7 uger til termin, så ingen fare på færde.
De eneste bukser jeg kunne passe dengang, var et par sorte smækbukser, som hang til tørre, så de var klar til 'grisefesten'. Da jeg skulle mærke om de var tørre, blev jeg ret forskrækket, for da gik vandet...
Og 2½ time senere var drengene født, med kejsersnit.

Der har været kampe der skulle kæmpes, der har været allerflest glæder der skulle nydes og det bliver der ved med at være... kampe og glæder...

Vi har taget de første 18 år og nu tager vi de næste 18 år :o)

Tillykke drenge, jeg elsker jer....

4 kommentarer:

Vivi sagde ...

Tillykke med drengene :-)

Jane sagde ...

Mange tak :o)

Landbohaven sagde ...

Et par dejlige drenge.
Tillykke med dem.

Jane sagde ...

Mange tak Aase... jow, når de opfører sig ordentlig er de dejlige... :o)