onsdag den 7. juli 2010

Øv altså...

Jeg har fået for 'vane'.... eller noget, - jeg ved godt vaner tager 62 dage om at skabes, når det er noget man skal overvinde.... men måske er det en fremtidig vane...

I mandags og i går har jeg cyklet på en rigtig menneskecykel udenfor i trafik, hvilket jeg ikke har gjort riiiiiigtig længe.... og nydt det :o)

Mandag cyklede jeg ca. 10 min og i går 20 min. Så jeg havde sat næsen op efter at jeg, med lidt forsigtighed kunne cykle til slottet i aften, altså Gråsten Slot....

Men så er begge cykler sgu i stykker.... øv altså....

Man har ellers fra hospitalets side invisteret i en kildemoes, hoooold da op en drøm af en cykel. Det glider bare let det hele....

Håber det bliver klar til i morgen, så skal slottet besigtiges med et kamera, så der kommer sikkert billeder på bloggen når jeg holder week-end :o)

Ingen kommentarer: