mandag den 12. juli 2010

Pyha...

Programmet for i morgen :

8.45: Fysioterapi - cykling i min. 15. min så jeg er varm når kl. er 9.
9.00 : Fysioterapi - træning med min fantastiske fysioterapeut Elizabeth.... hun er guld...
9.30 - 10.00: Fysioterapi - selvtræning (skarpt overvåget af samme Elizabeth, så ikke noget med at snyde) og selvvalgt at cykle et kvarter, så samlet cykler jeg nu 30 min. i fys.
10.15: Ergoterapi - instruktion i arbejdsstillinger ved klippe- og sybordet...
11.15: Bassin - arrrhh... varmvandsbassin... men stram op, det skal laves noget, ikke slappes af ... :o)
13.15: Ergoterapi - instruktion i stabiliserende arbejdsstillinger (skal sy en bananpude, til brug når jeg strikker, hækler eller læser)
14.00: Ergoterapi - selvtræning med de øvelser min ergoterapeut Dorte har givet mig i sidste uge ... hun var simpelthen også guld...
14.45: Ergoterapi - RA kursus - kursus i brug af og viden om hjælpemidler....

I morgen når jeg vist ikke at selv træne om eftermiddagen i fyssen, det er da vist ikke tid til i skemaet, hvis de lukker og slukker kl. 15.30.

Er der egentlig noget at sige til at man sover godt om natten i øjeblikket ??? :o)

Men hold kæft jeg nyder det og synes det er fedt :o)

Ingen kommentarer: