tirsdag den 25. maj 2010

Hurra eller noget...

Jeg skal snart et sted, hvor jeg ikke kan sende andre.... ja, altså ikke lige det 'lille hus'...

Jeg skal 'bo her' et stykke tid, hvor længe ved jeg ikke, men det bliver sikkert komfortabelt og rart... på sin vis....

For jeg ved jeg kommer til at savne. Ungerne og kæresten. Er en 'klovn' til at være hjemmefra. Savner for hurtig.

Stedet, der jo er umådelig flot, er gigthospitaltet i Gråsten. Hvor jeg skal indlægges i starten af juli, så jeg kan få diagnose på mine led. Jeg glæder mig, og jeg glæder mig ikke. Der er så meget andet. Ungerne, kæresten og arbejdet. Vi har årsafslutning d. 30. juni, så det er ikke særlig 'veltilrettelagt', heldigvis ikke bestemt af mig. Jeg tager afsted, nu skal det være :o)

Jeg har fået skema med oplysninger om hvad der skal den første dag. Og ved I hvad, der er indlagt middagssøvn. Og jeg skal medbringe min rollator, hvis jeg ejer sådan en. Måske jeg kan låne naboens ;o)

Så jeg glæder mig og glæder mig ikke....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Gråsten er min barndomsby - en rigtig hyggelig og lille by. Mon ikke du så er i byen, når der er Ringridning? God fornøjelse med opholdet.