fredag den 13. februar 2009

Lastens hule ???


Hmmm... nu er jeg ikke den person i verdenen der har flest laster.

Jeg ryger ikke

Jeg drikker ikke

Jeg spiser ikke syrlige drops

Jeg går ikke med damer

Jeg bruger ikke voldsomme mængder af penge på tøj eller 'tingeltangel'
Og bruger absolut ikke 'skrå'


Dog har jeg én last. Jeps... godt gættet.... Garn :o)


Hvis ret skal være ret, så er jeg vel på sin vis glad for min last. Tænk hvis jeg en dag brugte så få penge, at jeg ikke kunne ses i budgettet, så ville jeg sikkert blive sparet væk her på hjemmefronten. Man skal ikke vide sig sikker i de her krisetider.



I dag har jeg så gjort lidt ved 'lasteriet'. Jeg har nemlig en yndlingstrøje, bred og kort i livet, der hænger på mig lige så snart den er vasket og tør. Jeg vil prøve at gøre den efter.



Derfor blev der investeret i Need fra Hjertegarn. I en fantastisk lys lilla farve.Et uld/acryl garn, der både kan varme, slides på og vaskes indenfor rimeligheden. Desuden skal fornøjelsen med strikkeriet ikke forglemmes...
Jeg er desværre ikke sårn et overskudsmenneske, der står og skyller og gør ved når mit tøj skal vaskes. Kan det ikke komme i vaskemaskinen, skal det ikke bo her hos mig. Punktum.
Kan det kongelige porcelæn, som arvestykkerne, ikke tåle opvaskemaskinen, så skal de heller ikke bo her hos mig. Punktum.

Og æhhh nårrrh ja...... så var der udsalg.... :o) .... 215,- for 20 nøgler, der er da vist det man kan kalde et godt tilbud...

Ingen kommentarer: