onsdag den 19. november 2008

Taknemlig :o)

- mon ikke jeg er....

I går fik jeg nemlig en aftale i stand... en aftale der betyder meget mere for mig end man sådan lige skulle tro....

Jeg har gennem længere tid strikket til varmestuer. Jeg har været med til at strikke til varmestuer i Frederikshavn, København og Esbjerg. Og det er jo dejligt at kunne hjælpe....

Men.... jeg ser dagligt i gadebilledet i Vojens, nogle der ikke ejer kongens mønt. Nogle der virkelig står i en uheldig situation.

Jeg har nu kontaktet Cafe Regnbuen i Vojens. De hjælper med noget varm mad og lidt hjertevarme, til dem der trænger. De ville være taknemlige for at modtaget noget af mit praktiske 'overskudsstrik', så som huer, vanter, halstørklæder osv osv....

Det er ikke for personlig 'credit' jeg gør det. Jeg ønsker ikke brugerne af huset ved hvem der strikker. Det er ikke det der er formålet med det hele. Jeg ønsker at gøre en forskel, men anonymt...

De var taknemlige for det, sagde hende jeg talte med..... hmmm.... jamen taknemligheden er da helt på min side, dels for at få lov at hjælpe og dels for at kunne bruge det terapeutiske i at strikke, så stressen ikke kommer så tæt på overfladen....

De har gjort mig større tjeneste end de tror.... :o)

Ingen kommentarer: