fredag den 10. maj 2013

Det allersidste indlæg

- her på bloggen.

Det har været fantastisk tid med den lyserøde. Ingen tvivl.

Og I er nogle fantastisk mennesker. Så derfor vil jeg gerne invitere jer med på den nye blog :


Ikke at jeg forandrer mig meget. Jeg siger og skriver stadig det jeg har lyst til. Den kommer til at indeholde lige så meget snak om garn, børn og kolonihave som der plejer at være her.
Den nye blog er blot starten på mit nye liv.

Så kig ind. Tilmeld dig som fast læser. Og nyd det første indlæg med masser af billeder :o)

Håber vi ses.

1 kommentar:

Anneli Jäätteenmäki sagde ...

Mit navn er Eva Hovmand Skjøtt, jeg har været gift i over 6 år, og det var forfærdeligt, fordi min mand virkelig snydt på mig og ledte efter en skilsmisse, vi brød sammen for et år siden og vi kom tilbage efter så mange behageligheder for dejlig kærlighed gaver. Jeg elsker min mand så meget, at der ikke er nogen time på dagen, hvor jeg ikke tænker på ham, han er en verden for mig, jeg værdsætter ham på samme måde. være så jeg ikke kan gøre noget for at skade ham eller få ham til at føle sig trist. Jeg stødte på en blog-blog Et vidnesbyrd kaldet "Osawe jennifer" på Internettet, hvordan han gendannede den store nedtrængte storpræstinde i medgiftens tempel, hendes eks-mand derhjemme efter 3 dage med kærlighedsformularer. Jeg har læst så mange forskellige postkommentarer om forundrede store kræfter har hjulpet mennesker over hele verden, uanset afstanden, de har bragt ex-kærlighed og hjulpet med at løse skilsmissen, og separate beretninger kom ud af kærlighed og skabte mennesker glade i forholdet. Jeg skal være 100% sikker, så jeg prøvede og sendte en kontaktmeddelelse til doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og han svarede straks, og jeg fortalte ham min historie, og han gav mig kun 2 dage til at fortolke natten den hun var tilbage og bad om tilgivelse, hvor vidunderligt og pålideligt hans arbejde var. Hvis nogen har lignende problemer, bedes du kontakte ham på hans e-mail.