mandag den 28. januar 2013

Skæbnens ironi

Eller hvad skal man kalde det...

Præcist i dag, et år efter vi blev gift, bor jeg nu første dag, på min nye adresse.

Ikke at jeg har nogen adresse endnu, men er bosat i kolonihavehuset indtil videre.

Der blev simpelthen for meget alkohol, for meget løgn, for mange svigt, for meget negativitet over ting jeg ikke kunne gøre hverken fra eller til...

Tro nu ikke, at jeg ikke er ked af det. Jeg er MEGET ked af det, for jeg holder jo stadig af ham. Men accepterer simpelthen ikke løgn på det niveau. 



3 kommentarer:

Landbohaven sagde ...

Hej Jane.
Jeg føler med dig.
Håber du stadig vil besøge os. Det er altid så hyggeligt når du kommer her forbi.
Du skal vide, Vi holder meget af dig.
Håber du må få det godt...
De varmeste tanker her fra.
Knus Aase.

Jane sagde ...

Hej Aase

Det kan du tro jeg gerne vil. Håber ikke det kommer til at påvirke vort venskab.

Knus Jane

Landbohaven sagde ...

Hej Jane.
Det gør det BESTEMT ikke.
Jeg glæder mig til det bliver "blomstertid",
Håber du finder et sted hvor der bliver plads til lidt blomster.
Du ved hvor du altid kan få nogen..
Vi tales ved.
Ha´ det godt.
Knus Aase.