tirsdag den 4. januar 2011

Pyyyhhhh

Lader mig lige falde ned her lidt :)

Vi startede dagen hos lægen, hvor vi fik konstateret at blodprøverne på Christian intet viste... hun kunne ikke give en forklaring på manglende appetit og trætheden hos den unge mand.... men dejligt at det intet alvorligt er, så må vi bare 'fodre' ham noget mere, så han får mere energi....

Bagefter var jeg hos Cafe Regnbuen for at aflevere den sidste bunke fra 2009. Og sørme om de ikke stak mig et 'gavekort' på en middag for to... så jeg skal have kæresten med ud at spise en aften :)

Jeg sluttede dagen af med at handle med Anders og Christian. Vi har givet dem ansvaret ( dog overvåget) for husholdningspungen i denne måned. De skal planlægge madplan, skrive indkøbsseddel og handle ind.
Jeg tror nok de blev ret flade undervejs, for der er meget man skal huske.... men det er den bedste måde at lære det på.... for på det tidspunkt de flytter hjemmefra, så skal de jo kunne... :)

Men moderen lærte at tålmodighed er en dyd... ;)

Ingen kommentarer: