torsdag den 23. september 2010

Malerklatter og sommerfuglebaskeri

Troede ikke sommerfugle kunne blive så store.... dem der flakser rundt i maven på mig i øjeblikket er vel på størrelse med en velvoksen struds... :o)

Der er noget vi glæder os til.... og håber lykkes.... håber MEGET...

Imellem sommerfugle 'flyver' malerklatter på træværket herhjemme.... jeg er i dag blevet total færdig med carporten indvendig... 1. gang og mangler vel 10 brædder 2. gang :o).... en times arbejde mere, såe....

Så snart der er lagt nyt tag på carporten i næste uge, så bliver møblerne fra udestuen flyttet ud og 'same procedure' i udestuen..... spær, bjælker, vægge osv osv skal have en farveklat... hvis hvid er en farve altså ;o)...

Og så træner jeg stadig 3 gange om ugen... det er begyndt at kunne mærkes.... jeg er ikke 'jævnet med jorden' hver gang jeg kommer fra træning nu.... det ender sgu nok med mrs. fitness ;o)

Ingen kommentarer: