tirsdag den 15. december 2009

Jeg ønsker jeg kunne...

sætte tiden i stå.... bare lidt...

Jeg har nemlig oplevet noget der gjorde mig glad. Det skal ikke forståes sådan, at jeg ikke er glad for de fleste ting, for det er jeg.... men....

Jeg har i dag været på vor lokale 'varmestue' for at aflevere en kæmpepose med strikkede ting. 11 halstørklæder og 13 huer blev det til. Da jeg sad og snakkede med lederen af varmestuen, var der allerede rift om tingene og der var nærmest 'udsolgt' allerede inden jeg gik derfra.

Mange af brugerne kom og takkede og takkede. Hvilket jo ikke var meningen, de gør mig en tjeneste ved at kunne aftage det jeg har brug for at strikke så mit stressniveau kan holdes tåleligt... men det gjorde mig glad at se, at det var anvendeligt.

Mange af dem der bruger cafeen, har ikke mere end til dagen og vejen. Måske endda ikke så meget. Så lidt varm strik, varmer på mere end en måde. Det varmede ihvertfald mig :o)

Lederen af varmestuen fortalte mig, at der i år var mange ansøgninger til Sct. Georgsgildets julepakke. De har i hele gl. Vojens kommune fået 16 pakker til uddeling. Cafeen har fået 8. Hvilket forslår som en skrædder i et vist sted.

Der mangler julepakker med mad, men også gaver til børn. Den vil jeg tygge lidt på og se hvad jeg kan gøre... kan man gøre lidt, så gør man til sidst meget ... ikke... :o)

Ha' en fantastisk dag derude...

Ingen kommentarer: